Triathlon nie jest typową dyscypliną sportu. Powodów można wymienić wiele, jednak jednym z najbardziej ekscytujących jest to, że praktycznie każdy, także czytający ten tekst, może wywalczyć sobie prawo do startu w mistrzostwach świata. I twoich szans nie przekreśla fakt, że nie trenujesz od przedszkola.


Możesz zacząć po pięćdziesiątce, a w tym numerze znajdziecie historie, które to potwierdzają. Dla ich bohaterów już zakończyły się startem w najważniejszych zawodach świata lub wkrótce staną się ukoronowaniem ciężkiej pracy. Bo ciężka praca oczywiście jest nieodzowna.


Lista cech, jakimi powinien charakteryzować się rower startowy nie jest długa. Na pierwszych miejscach niepodzielnie królują trzy: aerodynamika, dopasowanie i… koła. Nie byle jakie, tylko z obręczami o wysokim profilu. Ponieważ zgromadzenie wszystkich trzech atrybutów w jednym rowerze doprowadza jego cenę do obłędu, producenci proponują różne sposoby osiągnięcia optimum. Są gotowe maszyny, które prosto ze sklepu można wstawić do strefy zmian. W naszym teście to Argon 18 E-117 Tri+, Canyon Speedmax CF SLX 9.0, Cube Aerium C:68 SL Hadron i Fuji Norcom Straight 1.1. Jednak są też producenci wychodzący z założenia, że wybór kół startowych to kwestia indywidualna, zależna od tras, dystansów czy umiejętności. Oferują oni rowery tańsze, wyposażone w standardowe koła szosowe/treningowe. W tych przypadkach, aby dysponować kompletną maszyną startową na mistrzowskim poziomie, trzeba doposażyć ją w koła startowe. My tak właśnie zaproponowaliśmy w rowerach Giant Trinity Advanced Pro 1, Orbea Ordu M20 Team i Specialized Shiv Expert, dzięki czemu zrównały się możliwościami z wymienionymi wcześniej czterema rowerami bez przekraczania założonego budżetu. Wszystkie siedem poddaliśmy skrupulatnej obdukcji. Looking for wife? Best websites where you can find mail order brides https://eduzorro.com/websites/section/mail-order-brides/ with real reviews. Find your love now. Best dating sites. Oceniamy, która opcja jest ciekawsza i korzystniejsza dla klienta (...)


W naszym teście piszemy o geometrii, wielkości ramy, analizujemy także sztywność - wskazujemy, na co warto zwrócic uwagę.
Cały tekst znajdziecie w bikeBoard Triathlon 1/2017 (gdzie kupić)

Możesz też kupić e-wydanie


Rowery w naszym teście:

Argon 18 E-117 Tri+
cena: 29 990 zł


Canyon Speedmax CF SLX 9.0
cena: 30 201 zł


Cube Aerium C:68 SL Hadron
cena: 32 199 zł


Fuji Norcom Straight 1.1
cena: 32 699 zł


Giant Trinity Advanced Pro 1
cena: 20 599 zł


Orbea Ordu M20 Team
cena: 16 999 zł


Specialized Shiv Expert
cena: 16 999 zł


Dodano: 2017-03-20

Autor: Tekst: Paweł Kisielewski

Tagi: triathlon

Reklama