Trek Speed Concept 7.5 Custom
Dlatego seryjny egzemplarz został zmodyfikowany dla jeszcze większych szybkości. Koła o standardowych aluminiowych obręczach niskiego profilu zostały zastąpione przez carbonowe Bontragery Aeolus 5 TLR, a napęd skonfigurowaliśmy pod kątem maksymalnych prędkości. Test miał wykazać nie tylko właściwości jezdne, ale i ogólną użyteczność tak wyrafinowanych rozwiązań. Bo triathlon nieodłącznie kojarzy się z podróżami. Najpopularniejsze zawody serii Ironman lub Challenge rozsiane są po całym świecie, więc łatwość przygotowania roweru do startu po rozpakowaniu ma niebagatelne znaczenie. Best Training courses providers in United Arab Emirates https://smartyemirates.com/ .
BUDOWA
Trek Speed Concept 7,5 to jeden z najbardziej zintegrowanych rowerów triathlonowych w historii. Pod tym względem dorównuje nawet rewolucyjnemu Cervelo P5X. Szczególne wrażenie wywiera na nas kokpit. Nawet w wersji z mechanicznym napędem (...)
Cały tekst znajdziecie w bikeBoard Triathlon 1/2017 (gdzie kupić)
Możesz też kupić e-wydanie
SPECYFIKACJA
Rama: Carbon OCLV 500
Masa kompletnego roweru: 9070 g*
Masa przedniego koła: 1080 g
Masa tylnego koła: 1420 g
Przedni widelec: Carbon SC, carbonowa rura sterowa
Koła: Bontrager Aeolus 5 TLR **
Opony: Bontrager R3 700x23C (191 g, dętka 126 g)
Korby: Shimano Ultegra FC-6800 53-39 z. (175 mm)
Łożyska suportu: Pressfit BB90
Kaseta: Shimano 105 CS-5800 (11-25) 11-rz.
Łańcuch: Shimano CN-HG600
Przerzutka przód: Shimano Ultegra FD-6800
Przerzutka tył: Shimano Ultegra RD-6800 SS
Manetki: Shimano Dura-Ace SL-BSR1 / Bontrager Race Lite
Hamulce: Bontrager Speed Limit
Kierownica: Bontrager Speed Concept, 400 mm
Wspornik kierownicy: Bontrager Speed Concept, 100 mm
Łożyska sterów: 1”
Wspornik siodełka: Bontrager Speed Concept Race Lite
Siodełko: Bontrager HILO RXL, drążone tytanowe pręty.
Dodano: 2017-03-21
Autor: Tekst: Kuba Cheyczyk i Adam Czuba, zdjęcia: Krzysztof Warwas
Reklama