Swoją premierę miał w sezonie 2014. Skorupowa rama, wykonana z włókien węglowych przyciąga wzrok nowoczesnym designem o płaskich, aerodynamicznie ukształtowanych powierzchniach węzłów: podsiodłowego i główki ramy. Można go indywidualnie skonfigurować w internecie i odebrać u wskazanego sprzedawcy.


Ciekawostką jest to, że mimo kosmicznego wyglądu rama otrzymała certyfikat dopuszczający od UCI. Projektanci zadbali o to, żeby nie tylko rama, ale też osprzęt był jak najlepiej dopracowany aerodynamicznie. Widelec obejmuje główkę od góry i od dołu, wkomponowuje się w przód roweru, jak i specjalnie zaprojektowany wspornik kierownicy. Przedni hamulec został schowany za goleniami widelca tak, że praktycznie tylko (...)


Cały tekst znajdziecie w magazynie Triathlon 1/2016

Możesz też kupić e-wydanie


Specyfikacja:
Cena: 13 499 zł
Rama: Carbon UD
Rozmiary: XS, S, M, L, XL
Masa kompletnego roweru: 9480 g3
Masa przedniego koła: 1310 g
Masa tylnego koła: 1880 g
Przedni widelec: Carbon UD, aluminiowa rura sterowa
Koła: Stevens Citec A42
Opony: Continental Grand Prix 700x23C (226 g, dętka 104 g)
Korby: Shimano Ultegra FC-6800 53-39 z. (175 mm)
Kaseta: Shimano Ultegra CS-6800 (11-25) 11-rz
Łańcuch: Shimano CN-HG700-11
Przerzutka przód: Shimano Ultegra FD-6800
Przerzutka tył: Shimano Ultegra RD-6800-SS
Manetki: Shimano SL-BSR1
Hamulce:TRP TTV-01 / TRP T741R
Kierownica: Profile Design Svet Zero (420 mm), wysięgniki Profiel Design T3+ carbon
Wspornik kierownicy: Stevens Carbon, 100 mm
Łożyska sterów: 1i1/8”
Wspornik siodełka: Stevens Carbon, 345 mm
Siodełko: Fi’zi:k Arione Tri 2, magnezowe pręty
Pedały: -

Dodano: 2016-05-13

Autor: Tekst: Paweł Kisielewski

Tagi: triathlon, stevens

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy