Ten model szwajcarskiego producenta to szczytowe osiągnięcie technologiczne. Imponuje przejrzystość oraz integracja na najwyższym poziomie.

BMC zaprojektowało ramę o najwyższych parametrach aerodynamicznych, jednocześnie spełniającą wymogi UCI. Rama wygląda genialnie i bardzo bojowo, jest dopracowana w najmniejszych szczegółach. Przekroje rur uwzględniają proporcje szerokości do grubości 3:1, co jest zgodne z przepisami UCI. Producent szczyci się, że zastosowany specjalny kształt rur o minimalnej powierzchni czołowej, zapewnia przepływ powietrza bez zawirowań. Duży wpływ na linearną cyrkulację powietrza mają wkomponowane w konstrukcję ramy hamulce. Przedni wbudowano w czoło widelca, dla jak najlepszej aerodynamiki został osłonięty owiewką, która idealnie komponuje się z kształtem ramy. Tylny umieszczono poniżej suportu. Pozycja zajmowana na tej maszynie z pewnością będzie (...)


Cały tekst wraz z pomiarami geometrii oraz naszym komentarzem na temat dopasowania znajdziecie w magazynie Triathlon 1/2016

Możesz też kupić e-wydanie


Specyfikacja:
Cena: 24 539 zł, www.bmcracing.pl
Rama: Carbon


Rozmiary: S, S/M, M/L, L
Masa kompletnego roweru: 8700 g3
Masa przedniego koła: 1300 g
Masa tylnego koła: 1810 g
Przedni widelec: Carbon Premium, aluminiowa rura sterowa
Koła: Shimano WH RS31
Opony: Continental Grand Sport Race 700x23C (252 g, dętka 103 g)
Korby: Shimano Ultegra FC-6800 53-39 z. (170 mm)
Kaseta: Shimano Ultegra CS-6800 (11-25) 11-rz
Łańcuch: Shimano CN-HG700-11
Przerzutka przód: Shimano Ultegra FD-6870 Di2
Przerzutka tył: Shimano Ultegra RD-6870-SS Di2
Manetki: Shimano ST-6871
Hamulce: Shimano ST-9071 / Vmax Aero Integrated
Kierownica: Profile Design Svet Zero, wysięgniki: Profile Design carbon, 420 mm
Wspornik kierownicy: BMC Vmax Aero Integrated, 95-105 mm
Łożyska sterów: 1i1/8”
Wspornik siodełka: BMC Aero Post, 340 mm
Siodełko: Fi’zi:k Arione Tri 2, magnezowe pręty
Pedały: -

Dodano: 2016-05-12

Autor: Tekst: Kuba Chryczyk

Tagi: triathlon, BMC

Reklama


Komentarze użytkowników

Zaloguj się aby komentować

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy