Canyon Speedmax CF 9.0 Di2
Duże podobieństwo obu modeli sprawia, że trudno uciec od choćby skrótowego porównania. Według badań Canyona, aerodynamicznie obie ramy są bardzo zbliżone i Speedmax CF traci zaledwie 2,5 W przy prędkości 40 km/h w porównaniu do wersji SLX. Przyglądając się detalom konstrukcji, od razu można zauważyć, że nowy CF pozbawiony jest zintegrowanego kokpitu, w miejsce zintegrowanych hamulców zastosowano zwykłe w standardzie Direct Mount, nie ma też schowka na drobiazgi ukrytego w ramie. Ale są ważniejsze różnice. CF SLX ma opinię roweru bardzo agresywnego, o czasowym rodowodzie, co przekłada się na duże wymagania wobec użytkownika. Rama CF jest krótsza i wyższa niż CF SLX, co sprawi, że będzie wygodniejsza i łatwiejsza do ustawienia pozycji. Nie bez znaczenia jest też fakt , że dostępna jest w pięciu rozmiarach (CF SLX ma tylko trzy), co umożliwia dołączenie do grona Stickam nude girls(...)
Cały tekst znajdziecie w bikeBoard Triathlon 1/2017 (gdzie kupić)
Możesz też kupić e-wydanie
SPECYFIKACJA
Rama: carbon
Przedni widelec: Canyon Aeroblade SL, carbonowa rura sterowa
Koła: Reynolds Strike SL6
Opony: Continental Grand Prix TT 700x23/25C (173/196 g, dętka 75 g)
Korby: Shimano Ultegra FC-6800 52-36 z. ( 175 mm)
Łożyska suportu: Shimano SM-BB72-41B Press-Fit
Kaseta: Shimano Ultegra CS-6800 (11-25) 11-rz.
Łańcuch: Shimano CN-HG701-11
Przerzutka przód: Shimano Ultegra Di2 FD-6870
Przerzutka tył: Shimano Ultegra Di2 RD-6870-SS
Manetki: Shimano ST-6871 / SW-R671
Hamulce: Shimano Ultegra BR-6810
Kierownica: Canyon H30 CF (410 mm) / wysięgniki Profile Designe T4+ Carbon
Wspornik kierownicy: Canyon V21 Aero AL , 80 mm
Łożyska sterów: Tange IS22AE-SCT 1i1/8”
Wspornik siodełka: Canyon S31 CF, 350 mm
Siodełko: Fi.zi:k Ardea Tri, magnezowe pręty
Reklama