Wiosną 2016 zawitał do Polski amerykański brand Mission, którego flagowym produktem są chłodzące ręczniki z mikrofibry. Stworzone one zostały z wykorzystaniem innowacyjnej autorskiej technologii, pozwalającej na efekt wydłużonego chłodzenia skóry.
Brand promowany jest przy udziale wielu znanych sportowców, m.in. słynną tenisistkę Serenę Williams czy piłkarza Davida Villę. Pierwsze wyróżnienie spłynęło na Mission również w Polsce - model Enduracool Microfiber Towel został nominowany w plebiscycie Glamour Fit Awards, prezentującym nowości fitnessowe warte polecenia.

Na czym polega fenomen ręczników Mission?

Dzięki zastosowaniu innowacyjnej, autorskiej  technologii EnduraCool™ wilgoć odprowadzana jest do rdzenia materiału, gdzie unikalna konstrukcja cieniutkich włókien cyrkuluje cząsteczki wody, co w konsekwencji daje efekt wydłużonego chłodzenia skóry - nawet do 30 stopni poniżej średniej temperatury ciała. Mokry ręcznik potrafi utrzymać swoje chłodzące właściwości nawet przez kilka godzin. Równocześnie, dzięki zastosowaniu filtra UPF 50, chroni przed palącym słońcem. Gdy ręcznik wyschnie, staje się chłonny, miękki i niezwykle przyjemny w dotyku. Co istotne, wolna od środków chemicznych konstrukcja pozwala prać ręcznik w pralce, dzięki czemu, nie tracąc swoich właściwości, może być on wielokrotnie używany. https://fizzslots.de



O producencie
MISSION jest założona w 2009 amerykańską marka, której szablonowym produktem są chłodzące ręczniki z mikrofibry. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej, autorskiej  technologii wilgoć i pot w odprowadzane są do rdzenia materiału, gdzie unikalna konstrukcja włókien cyrkuluje cząsteczki wody, co w konsekwencji daje efekt wydłużonego chłodzenia skóry. Produkty Mission są niezwykle popularny wśród znanych i cenionych sportowców, którzy chętnie użyczają swojego wizerunku na potrzeby promocyjne brandu. Więcej informacji na www.missionathletecare.com

Dystrybucja w Polsce: RAVEN, www.ravenco.eu

Dodano: 2016-05-17

Reklama