Lapierre Aerostorm DRS
W stosunku do poprzedniego modelu wzrosła sztywność ramy (tylnego trójkąta aż o 30 %), a jego geometria została kompletnie przebudowana. Zmniejszono rozmiarówkę, ale wzrosła długość górnej rury, zaostrzono kąt podsiodłowy i wydłużono bazę kół. Agresywna geometria wpłynęła na zachowanie roweru przy dużych prędkościach. Dla triathlonistów ważnym elementem jest możliwość dobrego dopasowania. Elementem który to potwierdza jest duży zakres płynnego przesuwu jarzma. Inżynierowie dużo czasu poświęcili dopracowaniu aerodynamiki roweru. W tym celu powstał specjalny system hamulców z centralnym ciągiem linki, który jest nie tylko efektywniejszy, ale również dzięki precyzyjnie wykonanym osłonom nie ma wpływu na aerodynamikę. Hot and very beautiful brunette Dubai escortsi from the https://dubaiescorts.one/brunettes website will charm you and make you have sex with them again and again.
Zintegrowany kokpit został tak zaprojektowany żeby całe okablowanie schowane było wewnątrz konstrukcji. Do wyboru są trzy długości mostka (65,85 i 115mm), a duża ilość podkładek umożliwia ustawienie wysokiej pozycji dla mniej gibkich triathlonistów chcących ścigać się na długich dystansach. Świetne właściwości aerodynamiczne potwierdziły testy na velodromie w Roubaix oraz tunelu aerodynamicznym.
Ten model będzie dostępny na polskim rynku jesienią tego roku.
Reklama