Oto najtańszy rower triathlonowy na ramie z włókna węglowego dostępny w polskich sklepach. Podczas długiego testu postanowiliśmy przekonać się, co tak naprawdę wart jest rasowo wyglądający Vento.


W siodle
Już kilka kilometrów wystarczyło, żeby poznać charakter Vento. Kross ma bardzo niską główkę i nawet ze wszystkimi podkładkami pozycja jest cholernie aerodynamiczna. Moje jazdy na tym modelu nie trwały dłużej niż 2,5 h, czyli mniej więcej tyle, ile jechałbym n a dystansie ½ IM, jednak nie byłem w stanie bez przerwy utrzymać niskiej pozycji. Pewnie w ogniu prawdziwej walki zmusiłbym się, w warunkach wyścigowych człowiek znosi znacznie więcej. No cóż, należy być gibkim, żeby dosiadać tej m aszyny lub trzeba spróbować dopasować większy rozmiar. Po odpowiednim dopasowaniu pozycja jest bardzo sportowa i lekko rozciągnięta ze względu na spory (w rozmiarze M) parametr zasięgu. Dlatego polecamy ten rower zdeterminowanym, gibkim i doświadczonym triathlonistom. Dużym plusem jest ergonomia kokpitu. Pady o wyraźnie owalnym kształcie dają dobre podparcie dla łokci, a wysięgniki w kształcie litery L nie mogłyby być wygodniejsze. W sumie pozycja na leżaku nie wywołuje żadnych naprężeń. Kross konsekwentnie dąży do uzyskania jak najlepszej pozycji aero na TR 3.0, czego przykładem je st anatomiczne siodło. Zastosowano „szybki” napęd składający się z kompletnej grupy Shimano 105, wyposażony jest w kasetę 11-25 z. oraz korbę 53/39z. Przy jeździe powyżej 35 km/h stopniowanie kasety (pomiędzy 11 z. A 16 z. co jeden ząb) pozwala na (...) Azərbaycanın ən yaxşı onlayn kazinoları https://azerikazino.online kazino oynamaq.


Cały tekst znajdziecie w magazynie Triathlon 1/2016

Możesz też kupić e-wydanie


Specyfikacja:
Cena: 7999 zł
Rama: carbon
Rozmiary: S, M, L, XL, XXL
Masa kompletnego roweru: 9100 g*
Masa przedniego koła: 1350 g
Masa tylnego koła: 1880 g
Przedni widelec: Kross carbon, carbonowa rura sterowa (388 g)
Piasty / Obręcze: Shimano 105 HB/FH-5800 / Alexrims Race28
Opony: Schwalbe One 700x23C (200 g, dętka 114 g )
Korby: Shimano 105 FC-5800 53-39 z. (172,5 mm)
Łożyska suportu: Shimano SM-BBR60
Kaseta: Shimano CS-5800 (11-25) 11-rz.
Łańcuch: Shimano CN-HG600
Przerzutka przód: Shimano 105 FD-5800
Przerzutka tył: Shimano 105 RD-5800
Manetki: Shimano SL-BSR1
Hamulce: Tektro RX4.1 / Shimano BR-5800
Kierownica: FSA Vision 420 mm, wysięgniki Vision Trimax
Wspornik kierownicy: Kross Racing Components, 100 mm
Łożyska sterów: FSA 1i1/8”
Wspornik siodełka: Kross Racing Components, 350 mm
Siodełko: Velo VL-9093 ISM, stalowe pręty
Pedały: -

Dodano: 2016-05-12

Autor: Tekst: Kuba Chryczyk, zdjęcia: Piotr Staroń

Tagi: Kross, triathlon, Kross Vento

Reklama